Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Karma vs Rossignol Scratch FS WRS vs K2 PE
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Grahnan" data-source="post: 224441" data-attributes="member: 68046"><p>Nu har mitt skidköp gjort en rejäl vändning. Jag har nu under en tid funderat på detta angående en allroundskida. Detta har gjort mig väldigt tveksam om jag ska köpa en TT eller carving. </p><p>Nu den sista dagen har jag dock kommit fram till beslutet att i år köpa en carvingskida, efersom jag mestadels åker i pisten och en del offpist. Detta för att sedan troligtvis köpa en bredare TT nästa år.</p><p>Nu har jag fått ett bra pris på en Rossignol ZENITH Z1 och jag har lagt handpenning på den i butiken och ska troligtvis hämta ut den nu i helgen. Frågan är bara hur bra denna skidan är. Enligt expediten i på Stadium (som för övrigt verkade väldigt kunnig och skulle nu dessutom jobba i åre i vinter) så skulle dessa skidor passa väldigt bra för mig då de är stabila i hög fart och ska ha rejält med grepp. Jag tyckte skidan verkade passa mig bra. Frågan är ju bara hur mycket detta var säljsnack eller om den verkligen är bra. Vet ni något om denna skidan?</p><p></p><p>Med vänliga hälsningar</p><p>Magnus, med lite tunnare plånbok.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Grahnan, post: 224441, member: 68046"] Nu har mitt skidköp gjort en rejäl vändning. Jag har nu under en tid funderat på detta angående en allroundskida. Detta har gjort mig väldigt tveksam om jag ska köpa en TT eller carving. Nu den sista dagen har jag dock kommit fram till beslutet att i år köpa en carvingskida, efersom jag mestadels åker i pisten och en del offpist. Detta för att sedan troligtvis köpa en bredare TT nästa år. Nu har jag fått ett bra pris på en Rossignol ZENITH Z1 och jag har lagt handpenning på den i butiken och ska troligtvis hämta ut den nu i helgen. Frågan är bara hur bra denna skidan är. Enligt expediten i på Stadium (som för övrigt verkade väldigt kunnig och skulle nu dessutom jobba i åre i vinter) så skulle dessa skidor passa väldigt bra för mig då de är stabila i hög fart och ska ha rejält med grepp. Jag tyckte skidan verkade passa mig bra. Frågan är ju bara hur mycket detta var säljsnack eller om den verkligen är bra. Vet ni något om denna skidan? Med vänliga hälsningar Magnus, med lite tunnare plånbok. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Karma vs Rossignol Scratch FS WRS vs K2 PE
Tillbaka
Topp