Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Karma vs Rossignol Scratch FS WRS vs K2 PE
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jens_Carlsson" data-source="post: 224631" data-attributes="member: 33686"><p>Det var inte det jag skrev, och det kanske du ser om du läser igen.</p><p>Och snälla det här är så himla löjligt utav dig. </p><p>Leka fin i kanten och håll på. </p><p></p><p>Jag har gett dig svar på alla dina frågor hittills vågar du inte lita på min expertis så är det ditt problem.</p><p></p><p></p><p>Vill du ha råd adda msn eller liknade.</p><p>Du har mycket att lära.</p><p></p><p>Vill du bara väl, men du blir så oerhört jobbig med ditt trams.</p><p>Lyssna och lär. </p><p>Goda råd är dyra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jens_Carlsson, post: 224631, member: 33686"] Det var inte det jag skrev, och det kanske du ser om du läser igen. Och snälla det här är så himla löjligt utav dig. Leka fin i kanten och håll på. Jag har gett dig svar på alla dina frågor hittills vågar du inte lita på min expertis så är det ditt problem. Vill du ha råd adda msn eller liknade. Du har mycket att lära. Vill du bara väl, men du blir så oerhört jobbig med ditt trams. Lyssna och lär. Goda råd är dyra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Karma vs Rossignol Scratch FS WRS vs K2 PE
Tillbaka
Topp