Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Karma
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SkidJulia" data-source="post: 233986" data-attributes="member: 43892"><p>Det är just det jag funderar över. Väger mellan 67-70 kg, och funderade då på om Karman kan i det fallet bli för styv ändå. Men av vad jag har förstått av alla svar, så har det varit olika för var och en. Min åkstil börjar dra mer åt att köra fort och mer agressivt.. Vad är det för fel på Karman egentligen då? Den kanske kräver sin åkare till viss del ändå, men så svår är den väl inte? </p><p></p><p>Har tyvärr lite svårt att lyckats med något skidtest då jag inte befinner mig i norra Sverige. </p><p></p><p>Blablabla..detta kan man fundera över en hel del. </p><p>Klart slut.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SkidJulia, post: 233986, member: 43892"] Det är just det jag funderar över. Väger mellan 67-70 kg, och funderade då på om Karman kan i det fallet bli för styv ändå. Men av vad jag har förstått av alla svar, så har det varit olika för var och en. Min åkstil börjar dra mer åt att köra fort och mer agressivt.. Vad är det för fel på Karman egentligen då? Den kanske kräver sin åkare till viss del ändå, men så svår är den väl inte? Har tyvärr lite svårt att lyckats med något skidtest då jag inte befinner mig i norra Sverige. Blablabla..detta kan man fundera över en hel del. Klart slut. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Karma
Tillbaka
Topp