Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Völkl Karma?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 235170" data-attributes="member: 33485"><p>Gjorde om samma tråd fyra gånger, med massa fina länkar och allt, dock tyckte en viss dator att jag inte skulle publicera den så istället för att du får färdigsökta länkar får du söka själv!</p><p></p><p>Finns 1000 trådar!</p><p></p><p>Dock är det en jävligt bra helaberget skida.</p><p>Vill du ha den överallt har jag svårt att tänka mig en bättre. Över allt betyder i detta fall pist, park och utanför. Går du på mer opistat kanske matran skulle vara bättre?</p><p></p><p>/Trött sur & grinig</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 235170, member: 33485"] Gjorde om samma tråd fyra gånger, med massa fina länkar och allt, dock tyckte en viss dator att jag inte skulle publicera den så istället för att du får färdigsökta länkar får du söka själv! Finns 1000 trådar! Dock är det en jävligt bra helaberget skida. Vill du ha den överallt har jag svårt att tänka mig en bättre. Över allt betyder i detta fall pist, park och utanför. Går du på mer opistat kanske matran skulle vara bättre? /Trött sur & grinig [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Völkl Karma?
Tillbaka
Topp