Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Katana monteringspunkt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 405421" data-attributes="member: 40931"><p>Jag kan inte svara för hur du känner det... Jag kan säga att jag gillade inte sanouken något nämnvärt faktiskt. </p><p></p><p>Och jag kör p18 på dem just nu. Kanske blir duke senare, vi får se. En ytterligare parameter som gör att min åsikt kan tas med en nypa salt är att jag bytt pjuck och bindnignar, vilket har gett mig en felaktig position eftersom riggen inte är tillräckligt framåtlutad. Om jag försöker gå ner i den där låga fina grundpositionen så skidorna och ben fungerar som stötdämare, hamnar jag i baksätet eftersom det är för låg ramp angle, eller vad det nu heter, framåt. När jag böjer ordentligt på benen är det alltså omöjligt att inte antingen hamna i baksätet eller åka med konstant plöstryck.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 405421, member: 40931"] Jag kan inte svara för hur du känner det... Jag kan säga att jag gillade inte sanouken något nämnvärt faktiskt. Och jag kör p18 på dem just nu. Kanske blir duke senare, vi får se. En ytterligare parameter som gör att min åsikt kan tas med en nypa salt är att jag bytt pjuck och bindnignar, vilket har gett mig en felaktig position eftersom riggen inte är tillräckligt framåtlutad. Om jag försöker gå ner i den där låga fina grundpositionen så skidorna och ben fungerar som stötdämare, hamnar jag i baksätet eftersom det är för låg ramp angle, eller vad det nu heter, framåt. När jag böjer ordentligt på benen är det alltså omöjligt att inte antingen hamna i baksätet eller åka med konstant plöstryck. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Katana monteringspunkt?
Tillbaka
Topp