Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Katana monteringspunkt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Clutch" data-source="post: 406035" data-attributes="member: 71508"><p>Tänkte låna denna tråd lite. Hoppas det går bra.</p><p>Var är monteringspunkten/boocenter på bindningarna? </p><p>Anledningen till frågan är att jag precis har fått en Duke monterad på mina Mantra 06/07 och jag tycker att det ser ut som om bindningen sitter längre fram nu än vad de gamla bindningarna gjorde. På skidan finns ju ett streck på sidan som jag antar är bootcenter. Finns det någon liknande markering på bindningen så man kan se var bindningen är monterad dvs mitt, + eller -? Eller kan man mäta alternativt räkna ut det på något sätt?</p><p></p><p></p><p>//magnus</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Clutch, post: 406035, member: 71508"] Tänkte låna denna tråd lite. Hoppas det går bra. Var är monteringspunkten/boocenter på bindningarna? Anledningen till frågan är att jag precis har fått en Duke monterad på mina Mantra 06/07 och jag tycker att det ser ut som om bindningen sitter längre fram nu än vad de gamla bindningarna gjorde. På skidan finns ju ett streck på sidan som jag antar är bootcenter. Finns det någon liknande markering på bindningen så man kan se var bindningen är monterad dvs mitt, + eller -? Eller kan man mäta alternativt räkna ut det på något sätt? //magnus [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Katana monteringspunkt?
Tillbaka
Topp