Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Katana Rocker-okunskap/längdfråga
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 915451" data-attributes="member: 45951"><p>Tackar!</p><p></p><p>Ber om ursäkt för en luddigt formulerad fråga. Jag har lite svårt att sätta fingret på själv vad det är jag trevar efter för svar nämligen.</p><p></p><p>Men det var lite ditt svar jag letade efter. Med det lilla rocker jag åkt, har jag uppskattat rappheten. Det jag uppskattar med de Katana jag drar runt på idag är stabiliteten (balans). Jag var mest intresserad av att veta om det blir för kort och en "blade" -känsla i och med rockern och speciellt då i pist (ej provat Katana rockern). Den jag provade var längre och föreföll vara mer "rockad". </p><p></p><p>Chansen att jag orkar sälja dom ifall jag köper och inte gillar är låg/obefintlig, vilket var lite anledningen till frågan (Valfri smiley).</p><p></p><p>Okunskapen lyser igenom och jag antar att det är dags att läas upp sig på lite rocker-fakta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 915451, member: 45951"] Tackar! Ber om ursäkt för en luddigt formulerad fråga. Jag har lite svårt att sätta fingret på själv vad det är jag trevar efter för svar nämligen. Men det var lite ditt svar jag letade efter. Med det lilla rocker jag åkt, har jag uppskattat rappheten. Det jag uppskattar med de Katana jag drar runt på idag är stabiliteten (balans). Jag var mest intresserad av att veta om det blir för kort och en "blade" -känsla i och med rockern och speciellt då i pist (ej provat Katana rockern). Den jag provade var längre och föreföll vara mer "rockad". Chansen att jag orkar sälja dom ifall jag köper och inte gillar är låg/obefintlig, vilket var lite anledningen till frågan (Valfri smiley). Okunskapen lyser igenom och jag antar att det är dags att läas upp sig på lite rocker-fakta. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Katana Rocker-okunskap/längdfråga
Tillbaka
Topp