Völkl Katana vs K2 SideStash?

JL76 sa:
Men Pillard du hetsar upp dig!
Läs igenom inläggen i denna tråd igen så ser du att du kommer med påstående efter påstående som inte är korrekt, du nämner att handlare klagar och du nämner ordet konkurs, du började svamla om planekonomi osv.
Ingen har pratat om konkurser eller propagerat för planekonomi, dina inlägg är mer brandfacklor än konkreta frågeställningar för vidare diskussion. Det finns massor av fel med marknadsekonomi också om det är det du vill diskutera...
visst är det så, jag gjorde dock som Hasse och fortsatte där vi har slutat i tidigare trådar. Diskussionen har ju fortgått kring precis samma fråga på så många ställen innan. Därför jag blir lite irriterad... Om någon frågar efter vilka skidor han bör ha så blir jag faktiskt extra sur över att det alltid måste komma in en inflikning om att man inte borde få handla på conrad för att det är synd om de svenska handlarna då.

@Pillar:
Mycket klarsynt, intressant att se det ur denna synvinkel. Då jag själv också bor en bit från dessa butiker så kan jag hålla med i dina synpunkter.

Tillbaka
Topp