Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Katana vs K2 SideStash?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vannish" data-source="post: 830896" data-attributes="member: 88967"><p>Tack för ett ypperligt svar (som alltid)! Den längre skidan får jag bestämma mig för, men måste nog sova lite på om jag ska ha Katanan eller ej. Det lutar åt den, men är bara lite lite rädd för att den ska bli lite tåg-liknande. Va egentligen inne på Katanan innan skidtestarhelgen, men då dom inte hade med sig den och SideStash fanns så blev jag lite intresserad av den, lättpåverkad som man är!</p><p></p><p></p><p></p><p>Självklart! </p><p></p><p>Det är egentligen inte själva längden i sig, jag är helt säker på att jag kan hantera den. Frågan va mer om det kommer ge något till den typ av åkning jag vill ha. Men som sagt så kommer jag köra på den längre längden! Har fått några riktigt bra svar i tråden.</p><p></p><p>Allt som återstår är bindningen, och där är väl egentligen samma leverantörer jag är intresserad av, inkl marker.</p><p>Har mina bindningar på 8 om jag åker i pist (detta kanske i sig inte säger så jättemycket då jag har det på de flesta "ok" bindningar), och åker jag offpist/jobbig snö så vill jag iaf ha DIN på 10.</p><p></p><p>Vad rekommenderas?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vannish, post: 830896, member: 88967"] Tack för ett ypperligt svar (som alltid)! Den längre skidan får jag bestämma mig för, men måste nog sova lite på om jag ska ha Katanan eller ej. Det lutar åt den, men är bara lite lite rädd för att den ska bli lite tåg-liknande. Va egentligen inne på Katanan innan skidtestarhelgen, men då dom inte hade med sig den och SideStash fanns så blev jag lite intresserad av den, lättpåverkad som man är! Självklart! Det är egentligen inte själva längden i sig, jag är helt säker på att jag kan hantera den. Frågan va mer om det kommer ge något till den typ av åkning jag vill ha. Men som sagt så kommer jag köra på den längre längden! Har fått några riktigt bra svar i tråden. Allt som återstår är bindningen, och där är väl egentligen samma leverantörer jag är intresserad av, inkl marker. Har mina bindningar på 8 om jag åker i pist (detta kanske i sig inte säger så jättemycket då jag har det på de flesta "ok" bindningar), och åker jag offpist/jobbig snö så vill jag iaf ha DIN på 10. Vad rekommenderas? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Katana vs K2 SideStash?
Tillbaka
Topp