Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Katana vs K2 SideStash?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 831439" data-attributes="member: 83225"><p>visst är det så, jag gjorde dock som Hasse och fortsatte där vi har slutat i tidigare trådar. Diskussionen har ju fortgått kring precis samma fråga på så många ställen innan. Därför jag blir lite irriterad... Om någon frågar efter vilka skidor han bör ha så blir jag faktiskt extra sur över att det alltid måste komma in en inflikning om att man inte borde få handla på conrad för att det är synd om de svenska handlarna då.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 831439, member: 83225"] visst är det så, jag gjorde dock som Hasse och fortsatte där vi har slutat i tidigare trådar. Diskussionen har ju fortgått kring precis samma fråga på så många ställen innan. Därför jag blir lite irriterad... Om någon frågar efter vilka skidor han bör ha så blir jag faktiskt extra sur över att det alltid måste komma in en inflikning om att man inte borde få handla på conrad för att det är synd om de svenska handlarna då. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Katana vs K2 SideStash?
Tillbaka
Topp