Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Völkl Kaya
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sannis" data-source="post: 275283" data-attributes="member: 65325"><p>Var inne på Stadium igår och såg till min stora glädje att dessa skidor m. bindning nu kostar 2499:- (fanns ett par i längd 158 cm). Vad jag behöver lite råd med nu är om de är något att ha =) Jag har ett par "pistskidor" men har blivit mer och mer sugen på att börja hoppa lite så vad jag undrar är om jag är helt ute och cyklar om jag funderar på att införskaffa ett par Kaya? Det är ju trots allt ett väldigt trevligt pris...</p><p></p><p>- Nuvarande skidor: Atomic C9 eller något sånt tror jag dom heter, 160 cm (ca 3 år gamla)</p><p>- Vikt: 57-58 kg</p><p>- Längd: 168 cm</p><p>- Erfarenhet: åkt sedan 4-5 års ålder och åker väl cirka 4 veckor per år</p><p></p><p>Tacksam för svar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sannis, post: 275283, member: 65325"] Var inne på Stadium igår och såg till min stora glädje att dessa skidor m. bindning nu kostar 2499:- (fanns ett par i längd 158 cm). Vad jag behöver lite råd med nu är om de är något att ha =) Jag har ett par "pistskidor" men har blivit mer och mer sugen på att börja hoppa lite så vad jag undrar är om jag är helt ute och cyklar om jag funderar på att införskaffa ett par Kaya? Det är ju trots allt ett väldigt trevligt pris... - Nuvarande skidor: Atomic C9 eller något sånt tror jag dom heter, 160 cm (ca 3 år gamla) - Vikt: 57-58 kg - Längd: 168 cm - Erfarenhet: åkt sedan 4-5 års ålder och åker väl cirka 4 veckor per år Tacksam för svar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Völkl Kaya
Tillbaka
Topp