Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Völkl Kendo vs Line Prophet 90
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Svedstrom" data-source="post: 940057" data-attributes="member: 131084"><p>Nybliven ägare till ett par völkl kendo (se tråd nedanför din) och kan varmt rekommendera dem. Mina kom med ett par marker griffon bindningar. De har jag inga synpunkter på. Fick ingen hallelujakänsla när jag fick från gammelskida till carving på den tiden det begav sig men att gå över till en skida med bred midja var fantastiskt.</p><p></p><p>Mvh Johan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Svedstrom, post: 940057, member: 131084"] Nybliven ägare till ett par völkl kendo (se tråd nedanför din) och kan varmt rekommendera dem. Mina kom med ett par marker griffon bindningar. De har jag inga synpunkter på. Fick ingen hallelujakänsla när jag fick från gammelskida till carving på den tiden det begav sig men att gå över till en skida med bred midja var fantastiskt. Mvh Johan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Völkl Kendo vs Line Prophet 90
Tillbaka
Topp