Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Völkl Kenja? Vilka bindningar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hoogen" data-source="post: 932128" data-attributes="member: 126152"><p>De är så fruktansvärt bra!! Kan inget om skidor egentligen och har bara åkt på pistskidor innan.. men allt jävla hårt jobb när backarna blir bumpiga.. BORTBLÅST! flyger fram överallt, även i pudret och framförallt när isen syns igenom. Greppet är grymt!</p><p></p><p>Om man är helt och hållet off pist skulle jag redan påstå att jag skulle gå bredare, men har sjukt kul med dessa off pist också! Har inte åkt mycket off pist förrut, så har inte mycket att jämnföra med..men dem flyter fint! Går aldrig tillbaka till pistskidor! haha, har dock bara åkt på billigare varianter så självklart med ett par grymme pistskidor kan det bli fantastiskt! men jag tänker leva med mina kenja tills de flisar sönder!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hoogen, post: 932128, member: 126152"] De är så fruktansvärt bra!! Kan inget om skidor egentligen och har bara åkt på pistskidor innan.. men allt jävla hårt jobb när backarna blir bumpiga.. BORTBLÅST! flyger fram överallt, även i pudret och framförallt när isen syns igenom. Greppet är grymt! Om man är helt och hållet off pist skulle jag redan påstå att jag skulle gå bredare, men har sjukt kul med dessa off pist också! Har inte åkt mycket off pist förrut, så har inte mycket att jämnföra med..men dem flyter fint! Går aldrig tillbaka till pistskidor! haha, har dock bara åkt på billigare varianter så självklart med ett par grymme pistskidor kan det bli fantastiskt! men jag tänker leva med mina kenja tills de flisar sönder! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Völkl Kenja? Vilka bindningar?
Tillbaka
Topp