Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Kuro eller Black Diamond Megawatt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="StigStrand" data-source="post: 545361" data-attributes="member: 16460"><p>Hmmm, intressant. Eftersom jag förmodligen inte kommer att kunna testa båda (om än någon) av dessa innan köp så är jag rätt utlämnad till er som åkt på dessa. </p><p></p><p>Har mest läst hyllningar om Kuro så det är lite intressant att få en mer balanserad bild. Inbillar mig inte att den perfekta skidan finns men man vill ju komma så nära som möjligt.</p><p></p><p>Pedant är jag inte och även om jag önskar att mina skiddagar endast bestod av släta fält så är det en blandning av allt. Så det där med att skidan vobblar och svårt att hålla tempo lät lite illavarslande. </p><p></p><p>Två frågor dyker upp:</p><p></p><p>1/ De flesta verkar vara lyriska över Kuro och du skriver endast att Kuron är schysst i perfekta förhållanden. Är det jag som hänger upp mig för mycket på ditt ordval eller är det så att den där AHA upplevelsen inte infunnit sig?</p><p></p><p>2/ Kommer du behålla dina KURO eller letar du efter en annan modell till nästa säsong?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="StigStrand, post: 545361, member: 16460"] Hmmm, intressant. Eftersom jag förmodligen inte kommer att kunna testa båda (om än någon) av dessa innan köp så är jag rätt utlämnad till er som åkt på dessa. Har mest läst hyllningar om Kuro så det är lite intressant att få en mer balanserad bild. Inbillar mig inte att den perfekta skidan finns men man vill ju komma så nära som möjligt. Pedant är jag inte och även om jag önskar att mina skiddagar endast bestod av släta fält så är det en blandning av allt. Så det där med att skidan vobblar och svårt att hålla tempo lät lite illavarslande. Två frågor dyker upp: 1/ De flesta verkar vara lyriska över Kuro och du skriver endast att Kuron är schysst i perfekta förhållanden. Är det jag som hänger upp mig för mycket på ditt ordval eller är det så att den där AHA upplevelsen inte infunnit sig? 2/ Kommer du behålla dina KURO eller letar du efter en annan modell till nästa säsong? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Kuro eller Black Diamond Megawatt?
Tillbaka
Topp