Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Kuro eller Black Diamond Megawatt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Utter" data-source="post: 546717" data-attributes="member: 1008"><p>Nått ni bör veta om DP är att skidorna oerhört lätta, vissa gillar detta medan andra (bl a jag) föredrar att ha lite tyngd i skidan eftersom att detta ger en helt annan stabilitet och känsla på snön.</p><p></p><p>Sen att kalla alla dessa skidor för kopior av Lotus 120 tror jag inte riktigt på. EHP har en annan form (har förövrigt haft lite olika former under åran) och är mycket smalare. Megawatten är en helt annan skida än t ex EHP, endast tiprocker men har dock mer rocker och oerhört lång nos. Etc etc...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Utter, post: 546717, member: 1008"] Nått ni bör veta om DP är att skidorna oerhört lätta, vissa gillar detta medan andra (bl a jag) föredrar att ha lite tyngd i skidan eftersom att detta ger en helt annan stabilitet och känsla på snön. Sen att kalla alla dessa skidor för kopior av Lotus 120 tror jag inte riktigt på. EHP har en annan form (har förövrigt haft lite olika former under åran) och är mycket smalare. Megawatten är en helt annan skida än t ex EHP, endast tiprocker men har dock mer rocker och oerhört lång nos. Etc etc... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Kuro eller Black Diamond Megawatt?
Tillbaka
Topp