Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Kuro eller Black Diamond Megawatt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="StigStrand" data-source="post: 548158" data-attributes="member: 16460"><p>Vad säger man, det är bara att lyfta på hatten....världsklass. </p><p></p><p>Jag känner mig helt redo att totalt avskriva Kuron, hur mycket jag än önskar att jag kör stenhårt och är supertränad mm så är verkligheten en annan. </p><p></p><p>PMGear Lhasa Pow känns i smalaste laget, 112 mm. Vill nog gå upp lite mer från mina 100 mm Dynastar Pro Legend.</p><p></p><p>Megawatten är ju lockande. Lotusen gled in som en Dark Horse, gillar high tech så (Carbon) Lotusen med sina 1 960 gram/skida (200 cm) känns också mycket lockande. </p><p></p><p>Läste i någon annan forumtråd att Megawatten ev. skulle bli lite tyngre (!) till nästa säsong, men det lät nästan mer som ett rykte/påhitt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="StigStrand, post: 548158, member: 16460"] Vad säger man, det är bara att lyfta på hatten....världsklass. Jag känner mig helt redo att totalt avskriva Kuron, hur mycket jag än önskar att jag kör stenhårt och är supertränad mm så är verkligheten en annan. PMGear Lhasa Pow känns i smalaste laget, 112 mm. Vill nog gå upp lite mer från mina 100 mm Dynastar Pro Legend. Megawatten är ju lockande. Lotusen gled in som en Dark Horse, gillar high tech så (Carbon) Lotusen med sina 1 960 gram/skida (200 cm) känns också mycket lockande. Läste i någon annan forumtråd att Megawatten ev. skulle bli lite tyngre (!) till nästa säsong, men det lät nästan mer som ett rykte/påhitt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Kuro eller Black Diamond Megawatt?
Tillbaka
Topp