Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Völkl Kuro med stighudar. Ens värt tanken?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 906068" data-attributes="member: 80520"><p>Vete sjutton om det skulle bli så bra, en av hemligheterna med den tighta passformen är ju att fästet sitter limmat direkt "in" i huden. Det låter som mycket jobb för lite resultat för mig faktiskt. Speciellt om man ska ha hudarna på ett par kuro, då blir nog den mesta gången på skrå en smärre mardröm oavsett vad man har för hud under skidan!</p><p></p><p>Själv har jag G3 och är nöjd än så länge. Med facit i hand skulle jag nog gått på BDs hudar, men mina lagg mäter blotta 98 mm i midjan också, så de är ju inte tänka att endast fungera de där dagarna med floff.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 906068, member: 80520"] Vete sjutton om det skulle bli så bra, en av hemligheterna med den tighta passformen är ju att fästet sitter limmat direkt "in" i huden. Det låter som mycket jobb för lite resultat för mig faktiskt. Speciellt om man ska ha hudarna på ett par kuro, då blir nog den mesta gången på skrå en smärre mardröm oavsett vad man har för hud under skidan! Själv har jag G3 och är nöjd än så länge. Med facit i hand skulle jag nog gått på BDs hudar, men mina lagg mäter blotta 98 mm i midjan också, så de är ju inte tänka att endast fungera de där dagarna med floff. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Völkl Kuro med stighudar. Ens värt tanken?
Tillbaka
Topp