Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Kuro och marker duke och montering
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="koppen89" data-source="post: 613183"><p>Bara kör med trugor (snöskor) om du ska på kortare turer.</p><p>Kan tänkta mig att det är väääldigt tungt att gå med kuro och hudar.</p><p>fattar verkligen inte att alla som köper Kuro sätter på en Duke! 90% av dom turar aldrig, utan är bara pryltokiga som alla andra på detta forum.</p><p></p><p>Varför inte gå med en jester eller sth16?</p><p>Körde ett par härmodagen med griffon på och jag upplevde även dessa som en väldigt kompetent bindning! Dom nya look Pivot bindningarna är ju också mycket trevliga.</p><p></p><p>Dom jag körde var monterade efter linje, och jag älskade de!</p><p>Jag kunde till och med få dom i ganska korta carvingsvängar i backen utan att det släppte! Hade jag behov för en sån skida så skulle valet vara solklart för mig, KURO!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="koppen89, post: 613183"] Bara kör med trugor (snöskor) om du ska på kortare turer. Kan tänkta mig att det är väääldigt tungt att gå med kuro och hudar. fattar verkligen inte att alla som köper Kuro sätter på en Duke! 90% av dom turar aldrig, utan är bara pryltokiga som alla andra på detta forum. Varför inte gå med en jester eller sth16? Körde ett par härmodagen med griffon på och jag upplevde även dessa som en väldigt kompetent bindning! Dom nya look Pivot bindningarna är ju också mycket trevliga. Dom jag körde var monterade efter linje, och jag älskade de! Jag kunde till och med få dom i ganska korta carvingsvängar i backen utan att det släppte! Hade jag behov för en sån skida så skulle valet vara solklart för mig, KURO! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Kuro och marker duke och montering
Tillbaka
Topp