Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Kuro och marker duke och montering
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HighOnLife" data-source="post: 613200" data-attributes="member: 51917"><p>Absolut,</p><p></p><p>nu är det inte så stor priskillnad. Typ 500 kr. Så jag vill bara ha rätt grejer på skidan. Är Jester så pass mkt bättre så absolut. Men som jag förstår det så är Duke och Jester väldigt lika varandra. </p><p></p><p>Självklart blir det inga långa turer med denna typ av set-Up men är det ett alternativ till att Boota så kanske det vore värt de kronorna. Men smidiga snöskor kanske är en tanke. </p><p></p><p>Har nån prövat att gå med fällar på Kuro och har nån bakmonterat sina bindningar?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HighOnLife, post: 613200, member: 51917"] Absolut, nu är det inte så stor priskillnad. Typ 500 kr. Så jag vill bara ha rätt grejer på skidan. Är Jester så pass mkt bättre så absolut. Men som jag förstår det så är Duke och Jester väldigt lika varandra. Självklart blir det inga långa turer med denna typ av set-Up men är det ett alternativ till att Boota så kanske det vore värt de kronorna. Men smidiga snöskor kanske är en tanke. Har nån prövat att gå med fällar på Kuro och har nån bakmonterat sina bindningar? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Kuro och marker duke och montering
Tillbaka
Topp