Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Kuro och marker duke och montering
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 803786" data-attributes="member: 49358"><p>Ja med tanke på vad du är ute efter för typ av egenskaper i skidan så ser väl inte jag någon anledning till att du inte ska köra på 195an? Dock så har jag en vän som vanligtvis kör på skidor som XXL och 190 Katanan 09/10 osv (xJonx här på FR) som tyckte att han kände sig odödlig på Kuron..och då var det 185an han prövade. Har sj aldrig testat ngn Kuro och känner inte så många som har gjort det heller men...hade jag stått i valet och kvalet om en fet bombalinjerpuderskida hade jag inte tvekat...195!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 803786, member: 49358"] Ja med tanke på vad du är ute efter för typ av egenskaper i skidan så ser väl inte jag någon anledning till att du inte ska köra på 195an? Dock så har jag en vän som vanligtvis kör på skidor som XXL och 190 Katanan 09/10 osv (xJonx här på FR) som tyckte att han kände sig odödlig på Kuron..och då var det 185an han prövade. Har sj aldrig testat ngn Kuro och känner inte så många som har gjort det heller men...hade jag stått i valet och kvalet om en fet bombalinjerpuderskida hade jag inte tvekat...195! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Kuro och marker duke och montering
Tillbaka
Topp