Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
völkl ledge 155 elr 148
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 85865" data-source="post: 817505"><p>Vare sig du endast ska hänga i parken eller inte alls så tycker jag att du ska köpa 155orna. Annars har man ofta kortare skidor när man kör park för att det är lättare att ha koll på skidorna då, men 155 är absolut inte för långt. Det är ju en twintipskida så du får dra bort ca 10 cm eftersom tailen också går upp (inte bara nosen).</p><p>Har du en 148 cm lång så blir den ju knappt 140 cm och då blir det sjukt kort. 155an kommer ändå vara kortare än dig. (Jag har en 169 cm lång och jag är 167 cm men de är ändå kortare än jag) Du växer ju fortfarande så det knakar så har du inte planerat att byta ut skidorna på ett par år så ska du absolut ha 155an.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 85865, post: 817505"] Vare sig du endast ska hänga i parken eller inte alls så tycker jag att du ska köpa 155orna. Annars har man ofta kortare skidor när man kör park för att det är lättare att ha koll på skidorna då, men 155 är absolut inte för långt. Det är ju en twintipskida så du får dra bort ca 10 cm eftersom tailen också går upp (inte bara nosen). Har du en 148 cm lång så blir den ju knappt 140 cm och då blir det sjukt kort. 155an kommer ändå vara kortare än dig. (Jag har en 169 cm lång och jag är 167 cm men de är ändå kortare än jag) Du växer ju fortfarande så det knakar så har du inte planerat att byta ut skidorna på ett par år så ska du absolut ha 155an. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
völkl ledge 155 elr 148
Tillbaka
Topp