Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Völkl Ledge recension?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wikingen" data-source="post: 379613" data-attributes="member: 33178"><p>Någon som har provat årets Völkl Ledge? Funderar nämligen på att hugga ett par från SC som 100% parkskida, med tanke på det sjukt billiga priset. </p><p></p><p>Jag vet att det är efterföljaren till Dogen, vars egenskaper fått relativt bra kritik, förutom att kvaliteten var minst sagt medioker. Så hoppas att Völkl har ändrat skidans konstruktion så den iaf håller en säsong. Någon som vet om det är någon skillnad konstruktionsmässigt?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wikingen, post: 379613, member: 33178"] Någon som har provat årets Völkl Ledge? Funderar nämligen på att hugga ett par från SC som 100% parkskida, med tanke på det sjukt billiga priset. Jag vet att det är efterföljaren till Dogen, vars egenskaper fått relativt bra kritik, förutom att kvaliteten var minst sagt medioker. Så hoppas att Völkl har ändrat skidans konstruktion så den iaf håller en säsong. Någon som vet om det är någon skillnad konstruktionsmässigt? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Völkl Ledge recension?
Tillbaka
Topp