Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Völkl ledge2011 vs k2 domain?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 85865" data-source="post: 816911"><p>Är du nybörjare så är det ett bra val men om du köttar på en del i parken så borde du satsa på en bättre skida. Den är ju inte superhållbar direkt och vissa beskriver den som ganska "plastig". Är en av völkls budgetmodeller men som ändå funkar bra. Slits rejält ovanpå men det är ju så det blir.</p><p></p><p>Angående längden är den väl bra om du ska åka park. Nästa snäpp är ju en 162an och den är ju lika lång som du. Beror ju på hur lätt du vill göra det för dig. Säger ju sig självt att en kortare skida är lättare att hantera i parken. Är ingen parkråtta, men skulle ändå inte säga att en 162a bli för kort. Själv är jag 167 och kör på en 169a, fast tjejmodellen (exakt samma skida med annan design). Skidan är dock ändå kortare än jag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 85865, post: 816911"] Är du nybörjare så är det ett bra val men om du köttar på en del i parken så borde du satsa på en bättre skida. Den är ju inte superhållbar direkt och vissa beskriver den som ganska "plastig". Är en av völkls budgetmodeller men som ändå funkar bra. Slits rejält ovanpå men det är ju så det blir. Angående längden är den väl bra om du ska åka park. Nästa snäpp är ju en 162an och den är ju lika lång som du. Beror ju på hur lätt du vill göra det för dig. Säger ju sig självt att en kortare skida är lättare att hantera i parken. Är ingen parkråtta, men skulle ändå inte säga att en 162a bli för kort. Själv är jag 167 och kör på en 169a, fast tjejmodellen (exakt samma skida med annan design). Skidan är dock ändå kortare än jag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Völkl ledge2011 vs k2 domain?
Tillbaka
Topp