Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Völkl ledge2011 vs k2 domain?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fiberteknologi" data-source="post: 816997" data-attributes="member: 75987"><p>Jag körde med Völkl Ledge största delen av förra säsongen tills dom gick sönder. Så min erfarenhet är att det inte är den bästa kvalitén, men det kan ju vara ren otur.</p><p>För övrigt gillade jag skidan, mjuk men ändå stabil. Så angående valet av skida är det mer upp till dig hur hårt du kör, om du inte kör allt för hårt borde den bli bra. Däremot ifrågasätter jag ditt val av längd lite, 7cm kortare än sig själv är i kortaste laget och jag antar att du fortfarande växer.</p><p></p><p>Och tänk på att man måste räkna med att skidorna slits när man kör i parken. Kan inte påstå att mina Armada skidor idag håller så pass mycket bättre..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fiberteknologi, post: 816997, member: 75987"] Jag körde med Völkl Ledge största delen av förra säsongen tills dom gick sönder. Så min erfarenhet är att det inte är den bästa kvalitén, men det kan ju vara ren otur. För övrigt gillade jag skidan, mjuk men ändå stabil. Så angående valet av skida är det mer upp till dig hur hårt du kör, om du inte kör allt för hårt borde den bli bra. Däremot ifrågasätter jag ditt val av längd lite, 7cm kortare än sig själv är i kortaste laget och jag antar att du fortfarande växer. Och tänk på att man måste räkna med att skidorna slits när man kör i parken. Kan inte påstå att mina Armada skidor idag håller så pass mycket bättre.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Völkl ledge2011 vs k2 domain?
Tillbaka
Topp