Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Mantra vs Scott Mission, vilken rekommend.?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jean-Claude" data-source="post: 238514" data-attributes="member: 45507"><p>Dynastar Pro Model 186 cm eller Stöckli TT Stormrider 188 cm bör vara starka konkurrenter. Testade stöcklin nu i helgen och den är grymt skön. Två av dom som var medpå resan till testhelgen i HEmsedal testade dynastar-skidan och var mer eller mindre lyriska. Fast å andra sidan gillade dom stöcklin lika bra. </p><p></p><p>Det var inget puder att tala om, utan snarare oomväxlande hårt, isigt, välpistat, blandsnö och lite töväder. Och ska jag välja skida själv så är det Stöckli Stormrider XL. Den var den överlägset bästa skidan av alla jag testade (Dynastar Pro Model utom tävlan). Som nummer två kommer dock Stöckli TT Stormrider. Skulle det vara en halvmeter puder lär den nog den sega sig förbi Stormrider XL, eftersom den är mer big mountain och sannolikkt flyter bättre i lössnö.</p><p></p><p>/JC</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jean-Claude, post: 238514, member: 45507"] Dynastar Pro Model 186 cm eller Stöckli TT Stormrider 188 cm bör vara starka konkurrenter. Testade stöcklin nu i helgen och den är grymt skön. Två av dom som var medpå resan till testhelgen i HEmsedal testade dynastar-skidan och var mer eller mindre lyriska. Fast å andra sidan gillade dom stöcklin lika bra. Det var inget puder att tala om, utan snarare oomväxlande hårt, isigt, välpistat, blandsnö och lite töväder. Och ska jag välja skida själv så är det Stöckli Stormrider XL. Den var den överlägset bästa skidan av alla jag testade (Dynastar Pro Model utom tävlan). Som nummer två kommer dock Stöckli TT Stormrider. Skulle det vara en halvmeter puder lär den nog den sega sig förbi Stormrider XL, eftersom den är mer big mountain och sannolikkt flyter bättre i lössnö. /JC [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Mantra vs Scott Mission, vilken rekommend.?
Tillbaka
Topp