Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Völkl Mantra
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JONen" data-source="post: 120932" data-attributes="member: 36779"><p>HitMe,</p><p>kan du inte ta lite fina bilder med nån digitalkamera på ditt system och lägga in i ditt album så vi får se hur det ser ut. (om du nu inte skall patentansöka - vilket torde vara kört ändå nu när du beskrivit i detalj hur det är gjort...)</p><p></p><p>Ni som skall köpa Mantras; kolla upp www. Det är väldigt mycket billigare än vad den svenska imoprtören anger som rek.pris, vad fan håller de på med på CombiSport?!</p><p></p><p>Pris (utan bindning):</p><p>Sverige: SEK 7.000 = € 762</p><p>Völkl rek.: € 599 = SEK 5.515</p><p>Tysk-www: € 499 = SEK 4585 (+ € 20 för frakt)</p><p></p><p>Har CombiSport betalat € 200-300 för frakten till Sverige istället för € 10-20 eller försöker de bara bygga upp Völkl som ett exklusivt märke i Sverige :-/? (Jag blir alltid sur när nån försöker få mig att betala 53% (extra) påslag...)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JONen, post: 120932, member: 36779"] HitMe, kan du inte ta lite fina bilder med nån digitalkamera på ditt system och lägga in i ditt album så vi får se hur det ser ut. (om du nu inte skall patentansöka - vilket torde vara kört ändå nu när du beskrivit i detalj hur det är gjort...) Ni som skall köpa Mantras; kolla upp www. Det är väldigt mycket billigare än vad den svenska imoprtören anger som rek.pris, vad fan håller de på med på CombiSport?! Pris (utan bindning): Sverige: SEK 7.000 = € 762 Völkl rek.: € 599 = SEK 5.515 Tysk-www: € 499 = SEK 4585 (+ € 20 för frakt) Har CombiSport betalat € 200-300 för frakten till Sverige istället för € 10-20 eller försöker de bara bygga upp Völkl som ett exklusivt märke i Sverige :-/? (Jag blir alltid sur när nån försöker få mig att betala 53% (extra) påslag...) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Völkl Mantra
Tillbaka
Topp