Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Nanuq -- Är det någon som kört dessa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JohnJohn2" data-source="post: 600533" data-attributes="member: 89986"><p>Jag funderar på att köpa ett par Nanuq av en snubbe som säljer sina.</p><p>Eftersom jag helst åker offpist men även kör en del pist, så har jag fått uppfattningen av att dessa kan passa mig rätt bra. </p><p>Kör gärna snabbt och aggressivt.</p><p>Skulle gärna vilja höra lite kommentarer om denna skida ifrån folk som har erfarenhet eller kännedom om skidan.</p><p></p><p>Mvh</p><p>John</p><p><a href="https://www.freeride.se/member/photo.php?id=90385" target="_blank"><img src="https://www.freeride.se/img/photo/normal/097ceadbf0a6801f2b8400236015b53d.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " data-size="" style="" /></a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JohnJohn2, post: 600533, member: 89986"] Jag funderar på att köpa ett par Nanuq av en snubbe som säljer sina. Eftersom jag helst åker offpist men även kör en del pist, så har jag fått uppfattningen av att dessa kan passa mig rätt bra. Kör gärna snabbt och aggressivt. Skulle gärna vilja höra lite kommentarer om denna skida ifrån folk som har erfarenhet eller kännedom om skidan. Mvh John [url=https://www.freeride.se/member/photo.php?id=90385][img]https://www.freeride.se/img/photo/normal/097ceadbf0a6801f2b8400236015b53d.jpg[/img][/url] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Nanuq -- Är det någon som kört dessa?
Tillbaka
Topp