Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
völkl p 40
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MoraMartin" data-source="post: 16970" data-attributes="member: 15687"><p>Jag körde på ett par Völkl Vertigo Motion tidigare i vinter.. Efter bara 1,5 veckors åkning var dom skidorna helt slut.. </p><p>Att jag gjorde djupa jack i ovansidan efter några Ironxs kan man kanske skylla på vassa kanter och brist på vana vid breda lagg. </p><p> MEN att skistoppern paja efter en lätt vurpa är inte bra, det skulle ju kunna bero på olyckliga omstäntigheter.. </p><p> Och att jag efter att ha kört i ett lagom stort hopp med isig och flack landning upptäckte att en skärva av spetsen höll på att lossna blev droppen för mig.. </p><p> Ett av dessa problem hade man ju kunnat acceptera men alla tre!!!</p><p></p><p> Ja ja, jag får strax ett par p50 Motion i ersätnning.. men då har jag redan väntat i tre veckor och fått åka på mina gamla dynamic från 98 med bindningar som inte vet vad fast är... </p><p></p><p> Är det någon som har erfarenheter att dela med sig av p50 så tar jag gärna emot dom... </p><p></p><p> // Martin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MoraMartin, post: 16970, member: 15687"] Jag körde på ett par Völkl Vertigo Motion tidigare i vinter.. Efter bara 1,5 veckors åkning var dom skidorna helt slut.. Att jag gjorde djupa jack i ovansidan efter några Ironxs kan man kanske skylla på vassa kanter och brist på vana vid breda lagg. MEN att skistoppern paja efter en lätt vurpa är inte bra, det skulle ju kunna bero på olyckliga omstäntigheter.. Och att jag efter att ha kört i ett lagom stort hopp med isig och flack landning upptäckte att en skärva av spetsen höll på att lossna blev droppen för mig.. Ett av dessa problem hade man ju kunnat acceptera men alla tre!!! Ja ja, jag får strax ett par p50 Motion i ersätnning.. men då har jag redan väntat i tre veckor och fått åka på mina gamla dynamic från 98 med bindningar som inte vet vad fast är... Är det någon som har erfarenheter att dela med sig av p50 så tar jag gärna emot dom... // Martin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
völkl p 40
Tillbaka
Topp