Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vôlkl Queen Attiva?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="peta" data-source="post: 122034" data-attributes="member: 6615"><p>Hej Tobbe,</p><p></p><p>har testat queen attiva och kan säga att beskrivning du gav av tjejen gör mig övertygad om att det skulle bli en kanon kombination. Queen skidan kan närmas jämföras med karma men är något mjukare, fortfarande vridstyv och med lägre twintip shape i tailen. Denna konstruktion gör den kvickare och rappare ur sväng samt ger mer stabilitet/isgrepp. Tradeoff är om hon vill landa switch backcountry/op men det kanske inte händer så ofta.</p><p></p><p>Lycka till!</p><p></p><p>Peter</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="peta, post: 122034, member: 6615"] Hej Tobbe, har testat queen attiva och kan säga att beskrivning du gav av tjejen gör mig övertygad om att det skulle bli en kanon kombination. Queen skidan kan närmas jämföras med karma men är något mjukare, fortfarande vridstyv och med lägre twintip shape i tailen. Denna konstruktion gör den kvickare och rappare ur sväng samt ger mer stabilitet/isgrepp. Tradeoff är om hon vill landa switch backcountry/op men det kanske inte händer så ofta. Lycka till! Peter [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vôlkl Queen Attiva?
Tillbaka
Topp