Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Völkl Racetiger SL -> Rossignol 9S Oversize ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bozzo" data-source="post: 155525" data-attributes="member: 62152"><p>Tjena. Nån som har provat bägge skidorna och kan kommentera, jag har kört 9S oversize och tyckte den var grymt skön, men har ej provat racetigern. Därimot har jag provåkt Rossignols worldcup 9S som jag tyckte var bra men ej nått att slöåka med eftersom den kräver att man trycker ditt skidan rejält för att den ska fungera. Det jag skulle vilja ha reda är om racetigern är likvärdig 9S oversize eller blir den lika styv som 9S worldcupen? vill även att den ska bita när det är hårt underlag ( isigt). )9S oversize var 158 samt Racetigern som är aktuell är 155. Jag är ca 1.72 och väger 77 kg. Tack på förhand</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bozzo, post: 155525, member: 62152"] Tjena. Nån som har provat bägge skidorna och kan kommentera, jag har kört 9S oversize och tyckte den var grymt skön, men har ej provat racetigern. Därimot har jag provåkt Rossignols worldcup 9S som jag tyckte var bra men ej nått att slöåka med eftersom den kräver att man trycker ditt skidan rejält för att den ska fungera. Det jag skulle vilja ha reda är om racetigern är likvärdig 9S oversize eller blir den lika styv som 9S worldcupen? vill även att den ska bita när det är hårt underlag ( isigt). )9S oversize var 158 samt Racetigern som är aktuell är 155. Jag är ca 1.72 och väger 77 kg. Tack på förhand [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Völkl Racetiger SL -> Rossignol 9S Oversize ?
Tillbaka
Topp