Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Völkl RTM 75 på Intersport
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GoranC" data-source="post: 1026869" data-attributes="member: 138899"><p>Vill du ha ett par 84-or så spara dom pengarna du tänkte lägga på 75-orka och lägg dom på ett par 84-or</p><p>Finns att få tag på från runt 6000 kr och en grymmt bra skida, om du har förmågan att utnyttja det. Annars är ju 2299 helt ok pris</p><p>84 och årets 81 är relativt lika men skillnaden är att 84 har titanal och 81 har fjäderstål i konstruktionen, titanal är lättare men i grunden samma syften</p><p>75is är en skida för medelgoda åkare och jag tror inte det finns nån metall i dom</p><p>Enda likheten med 84 tror jag är grafiken å inget mer, möjligtvis att dom har stålkanterna, bindning och belag</p><p></p><p>/GC</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GoranC, post: 1026869, member: 138899"] Vill du ha ett par 84-or så spara dom pengarna du tänkte lägga på 75-orka och lägg dom på ett par 84-or Finns att få tag på från runt 6000 kr och en grymmt bra skida, om du har förmågan att utnyttja det. Annars är ju 2299 helt ok pris 84 och årets 81 är relativt lika men skillnaden är att 84 har titanal och 81 har fjäderstål i konstruktionen, titanal är lättare men i grunden samma syften 75is är en skida för medelgoda åkare och jag tror inte det finns nån metall i dom Enda likheten med 84 tror jag är grafiken å inget mer, möjligtvis att dom har stålkanterna, bindning och belag /GC [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Völkl RTM 75 på Intersport
Tillbaka
Topp