Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Völkl RTM 75 på Intersport
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="supercross" data-source="post: 1027219" data-attributes="member: 49234"><p>Hej matknu.</p><p></p><p>Jag har ett par 900 Progressor 180cm och en kompis har ett par 800.</p><p>Vi testade dessa genom byta skidor med varandra, och vi kom fram till att vi båda tyckte att 900 var den klart bättre</p><p>skidan. 900 känns mycket mer välbygd och klarade mer fart. 800 mer fladdrig och har en mer plastig känsla.</p><p></p><p>Jag har bara åkt 5 dagar på mina 900 men de är väldigt lättåkta och behöver knappt någon inåkning. </p><p></p><p>/s</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="supercross, post: 1027219, member: 49234"] Hej matknu. Jag har ett par 900 Progressor 180cm och en kompis har ett par 800. Vi testade dessa genom byta skidor med varandra, och vi kom fram till att vi båda tyckte att 900 var den klart bättre skidan. 900 känns mycket mer välbygd och klarade mer fart. 800 mer fladdrig och har en mer plastig känsla. Jag har bara åkt 5 dagar på mina 900 men de är väldigt lättåkta och behöver knappt någon inåkning. /s [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Völkl RTM 75 på Intersport
Tillbaka
Topp