Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Völkl RTM 79
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="wayney" data-source="post: 1144874" data-attributes="member: 157751"><p>Ja, ta mig ner för svart pist i hyfsat hög hastighet kan jag men det blir, precis som du skriver, inte med rent skär. Skären känns betydligt bättre i röd pist där jag vågar trycka på på ett annat sätt.</p><p></p><p>Är ju väldigt svårt att beskriva sin nivå i skrift. Men jag skulle säga att jag håller rätt hög fart och med hyfsad teknik i alla fall (inte ofta någon åker om mig i backen). Är ju dock helt självlärd så skulle någon duktig instruktör kolla på mig finns det garanterat hur mycket som helst att korrigera.</p><p></p><p>Gillar som sagt att åka riktigt fort så man kanske ska satsa på 84:an ifall den nu är stabilare i högre hastigheter.</p><p></p><p>Ska försöka testa lite skidor i Vemdalen samt ev ta en lektion där någon får titta på min teknik.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wayney, post: 1144874, member: 157751"] Ja, ta mig ner för svart pist i hyfsat hög hastighet kan jag men det blir, precis som du skriver, inte med rent skär. Skären känns betydligt bättre i röd pist där jag vågar trycka på på ett annat sätt. Är ju väldigt svårt att beskriva sin nivå i skrift. Men jag skulle säga att jag håller rätt hög fart och med hyfsad teknik i alla fall (inte ofta någon åker om mig i backen). Är ju dock helt självlärd så skulle någon duktig instruktör kolla på mig finns det garanterat hur mycket som helst att korrigera. Gillar som sagt att åka riktigt fort så man kanske ska satsa på 84:an ifall den nu är stabilare i högre hastigheter. Ska försöka testa lite skidor i Vemdalen samt ev ta en lektion där någon får titta på min teknik. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Völkl RTM 79
Tillbaka
Topp