Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Völkl RTM 79
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="wayney" data-source="post: 1144881" data-attributes="member: 157751"><p>[USER=145112]@zerode[/USER] Tack för alla svar, uppskattas!</p><p></p><p>Ska in och forma ett par pjäxor + gjuta sulor, ska passa på att testa lite skidor samtidigt.</p><p></p><p>Som du skriver är det bättre att lägga till lite extra pengar och få det man vill ha, man ångrar sig alltid annars och det slutar med att det blir dyrare i längden.</p><p></p><p>Ångrar köpet av Rossignol Experience 75, skidan känns väl helt ok (har som sagt dock inget att jämföra med) men det känns som att det finns betydligt bättre skidor.</p><p></p><p>Gällande medelgoda åkare borde ju det vara genomsnittsåkaren man ser i pisten. Tycker majoriteten av åkarna man ser inte är speciellt bra utan åker ju mest och sladdar och är ju inte i närheten av att carva. Jag är som sagt långt ifrån något proffs men anser mig ligga över den nivån i alla fall.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wayney, post: 1144881, member: 157751"] [USER=145112]@zerode[/USER] Tack för alla svar, uppskattas! Ska in och forma ett par pjäxor + gjuta sulor, ska passa på att testa lite skidor samtidigt. Som du skriver är det bättre att lägga till lite extra pengar och få det man vill ha, man ångrar sig alltid annars och det slutar med att det blir dyrare i längden. Ångrar köpet av Rossignol Experience 75, skidan känns väl helt ok (har som sagt dock inget att jämföra med) men det känns som att det finns betydligt bättre skidor. Gällande medelgoda åkare borde ju det vara genomsnittsåkaren man ser i pisten. Tycker majoriteten av åkarna man ser inte är speciellt bra utan åker ju mest och sladdar och är ju inte i närheten av att carva. Jag är som sagt långt ifrån något proffs men anser mig ligga över den nivån i alla fall. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Völkl RTM 79
Tillbaka
Topp