Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Völkl RTM 84, längd på skidan? (är själv lång men väger lite)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nitrogendykare" data-source="post: 1041512" data-attributes="member: 120579"><p>Tror absolut att den längre funkar för dig. </p><p> Är själv 185cm 95kg men kör RTM Vweks 176cm.</p><p>Gillar att skidan är kvick men skulle förmodligen gilla den längre också.</p><p>Skidorna är väldigt lättåkta rockern i skidan gör att du inte behöver åka på extrem kraft hela tiden. </p><p>Ju mer du trycker ju mer levererar skidan, enligt mig en superskida. men ska inte användas i offpist som vissa har skrivit, visst klarar den att åka utanför preppat område men där finns otroligt många bättre skidor att använda för det.</p><p>En skida som klarar att smiskas hela dagar även i eftermiddags pucklar.</p><p>Skidan använder jag för piståkning samt med familjen, när jag åker offpist så åker jag med en annan skida.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nitrogendykare, post: 1041512, member: 120579"] Tror absolut att den längre funkar för dig. Är själv 185cm 95kg men kör RTM Vweks 176cm. Gillar att skidan är kvick men skulle förmodligen gilla den längre också. Skidorna är väldigt lättåkta rockern i skidan gör att du inte behöver åka på extrem kraft hela tiden. Ju mer du trycker ju mer levererar skidan, enligt mig en superskida. men ska inte användas i offpist som vissa har skrivit, visst klarar den att åka utanför preppat område men där finns otroligt många bättre skidor att använda för det. En skida som klarar att smiskas hela dagar även i eftermiddags pucklar. Skidan använder jag för piståkning samt med familjen, när jag åker offpist så åker jag med en annan skida. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Völkl RTM 84, längd på skidan? (är själv lång men väger lite)
Tillbaka
Topp