Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Volkl Sanouk Skis 2007
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 412911" data-attributes="member: 40931"><p>Jag kan instämma i att sanouken ger en väldigt speciell och skön känsla när man anpassat tekniken på lämpligt sätt. Svisha fram genom böljande terräng har sällan varit så roligt.</p><p></p><p>Anledningen till att jag inte gillade skidan totalt sett var att jag fann det vara nära på omöjligt att hoppa ut för saker utan att skidorna böjde sig så mycket att man landade som i ett bombhål och nästan fick spetsarna i ansiktet. Tvärstopp mao...</p><p></p><p>Att basha igenom uppkört puder tyckte jag dock funka helt ok också. Så länge det är mjukt. Efter att man vant sig vid och accepterat att skidspetsarna (två tredjedelar av skidan...) förde helt sitt eget liv framför en i höjdled.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 412911, member: 40931"] Jag kan instämma i att sanouken ger en väldigt speciell och skön känsla när man anpassat tekniken på lämpligt sätt. Svisha fram genom böljande terräng har sällan varit så roligt. Anledningen till att jag inte gillade skidan totalt sett var att jag fann det vara nära på omöjligt att hoppa ut för saker utan att skidorna böjde sig så mycket att man landade som i ett bombhål och nästan fick spetsarna i ansiktet. Tvärstopp mao... Att basha igenom uppkört puder tyckte jag dock funka helt ok också. Så länge det är mjukt. Efter att man vant sig vid och accepterat att skidspetsarna (två tredjedelar av skidan...) förde helt sitt eget liv framför en i höjdled. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Volkl Sanouk Skis 2007
Tillbaka
Topp