Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Völkl Supersport Superspeed 2005?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Flashen" data-source="post: 68616" data-attributes="member: 29051"><p>Beror ju på hur man vill åka. Superspeeden har ju lite mer storslalomkaraktär medans 6* är lite mer slalomaktig. </p><p>Jag skulle nog säga följande:</p><p></p><p>* Stora svängar i mycket hög fart = Superspeed. </p><p>* Mellan till stora svängar i hög till mycket hög fart = 6*.</p><p></p><p>Sedan får man ju olika skidor beroende på vilken längd man väljer.</p><p></p><p>* Korta till mellan svängar i hög fart = 6* i längd 168cm!</p><p></p><p>/Peter</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Flashen, post: 68616, member: 29051"] Beror ju på hur man vill åka. Superspeeden har ju lite mer storslalomkaraktär medans 6* är lite mer slalomaktig. Jag skulle nog säga följande: * Stora svängar i mycket hög fart = Superspeed. * Mellan till stora svängar i hög till mycket hög fart = 6*. Sedan får man ju olika skidor beroende på vilken längd man väljer. * Korta till mellan svängar i hög fart = 6* i längd 168cm! /Peter [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Völkl Supersport Superspeed 2005?
Tillbaka
Topp