Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Two montering
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AugustAhlnas" data-source="post: 1023891" data-attributes="member: 136103"><p>Hej! </p><p></p><p>Hur har ni valt att montera era Völkl Two och hur är er åkstil? Jag tycker att den skidan verkar passa mina ändamål. Jag kommer ursprungligen från parken, jag ska till Japan, jag har kollat på reklamfilmer utlagda av Völkl. Men det som får mig att tveka på om det är något för mig är att jag faktiskt inte har någon koll på var rekommenderad monteringspunkt sitter. Jag vill inte hamna för långt bak, men vill inte riskera nosedives heller. Jag fattar inte varför skidmärken inte skriver var rekommenderad punkt sitter i förhållande till mitten i sina produktbeskrivningar, eller varför de inte frågar sina teamåkare var de monterar sina och sedan skriver ut det och åkstil på sin hemsida. Det måste väl vara mycket smartare att göra så om det är en helt ny skida, känns som att det skulle kunna locka lite mer kunder istället för att vänta på att andra får agera testpilot och man själv plockar nästa års modell. Monteringspunkt kan avgöra mycket för mig om det är en intressant skida eller inte, och jag ser verkligen inte alls var strecken sitter på bilder utav skidan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AugustAhlnas, post: 1023891, member: 136103"] Hej! Hur har ni valt att montera era Völkl Two och hur är er åkstil? Jag tycker att den skidan verkar passa mina ändamål. Jag kommer ursprungligen från parken, jag ska till Japan, jag har kollat på reklamfilmer utlagda av Völkl. Men det som får mig att tveka på om det är något för mig är att jag faktiskt inte har någon koll på var rekommenderad monteringspunkt sitter. Jag vill inte hamna för långt bak, men vill inte riskera nosedives heller. Jag fattar inte varför skidmärken inte skriver var rekommenderad punkt sitter i förhållande till mitten i sina produktbeskrivningar, eller varför de inte frågar sina teamåkare var de monterar sina och sedan skriver ut det och åkstil på sin hemsida. Det måste väl vara mycket smartare att göra så om det är en helt ny skida, känns som att det skulle kunna locka lite mer kunder istället för att vänta på att andra får agera testpilot och man själv plockar nästa års modell. Monteringspunkt kan avgöra mycket för mig om det är en intressant skida eller inte, och jag ser verkligen inte alls var strecken sitter på bilder utav skidan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Two montering
Tillbaka
Topp