Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Völkl v-expression
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 234759" data-attributes="member: 46762"><p>Priset är i överkant för en 2(minst) år gammal skida... Om de är utan bindningar är han rent dum. </p><p></p><p>Skidorna är väl ansedda som väldigt dåliga och alldeles för mjuka. Parkskidor är ju lite slit och släng men när tom. parkkidsen klagar på att skidorna är dåliga är det kanske inte toppengrejer.</p><p></p><p>Om de är smala blir de bättre i pisten. Lättare att kanta upp och så... Men som sagt, bara för att de är smala blir de inte bra. Det är fortfarande en sladdrig skida med dåligt grepp.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 234759, member: 46762"] Priset är i överkant för en 2(minst) år gammal skida... Om de är utan bindningar är han rent dum. Skidorna är väl ansedda som väldigt dåliga och alldeles för mjuka. Parkskidor är ju lite slit och släng men när tom. parkkidsen klagar på att skidorna är dåliga är det kanske inte toppengrejer. Om de är smala blir de bättre i pisten. Lättare att kanta upp och så... Men som sagt, bara för att de är smala blir de inte bra. Det är fortfarande en sladdrig skida med dåligt grepp. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Völkl v-expression
Tillbaka
Topp