Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Völkl V-Ski Explosive
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LawndartGustav" data-source="post: 49331" data-attributes="member: 14475"><p>Ehan 183 borde han inte ha några problem alls med 190 om han är 1 hyfsad skidåkare.</p><p></p><p>Klart är ju att desto bredare och hårdare skida du köper desto svårare är den att hantera och bör därför vara kortare, så därför bör man kanske kolla om det finns någon kortare längd på Monster 103an.</p><p></p><p>Däremot kan jag inte fatta hur du kan jämföra marknadens hårdaste friåkningsskidor med gotama, visst att den är tung och sväljer mkt skit men man får inte stabilitet på samma sätt med en så mjuk skida, tycker iaf inte jag som kört på dom båda.</p><p></p><p>/Gustav</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LawndartGustav, post: 49331, member: 14475"] Ehan 183 borde han inte ha några problem alls med 190 om han är 1 hyfsad skidåkare. Klart är ju att desto bredare och hårdare skida du köper desto svårare är den att hantera och bör därför vara kortare, så därför bör man kanske kolla om det finns någon kortare längd på Monster 103an. Däremot kan jag inte fatta hur du kan jämföra marknadens hårdaste friåkningsskidor med gotama, visst att den är tung och sväljer mkt skit men man får inte stabilitet på samma sätt med en så mjuk skida, tycker iaf inte jag som kört på dom båda. /Gustav [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Völkl V-Ski Explosive
Tillbaka
Topp