Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Völkl Vertigo G3, 188cm
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 5095" data-attributes="member: 10565"><p>Det låter i mina öron som ett rejält paket. Adderar man fart, med g-krafter som ett brev på posten, anser jag det berättigat att gå upp i längd. Längden är inte alltid svaret, men för att fortsätta generaliseringarna är det en schysst gate. </p><p></p><p>Att sedan frassar - ja, européer i allmänhet - och snurrkids som hänger i Åretrakterna i synnerhet tror att vägen till himlen går via skidor som går in i ett tennisracksfordral, förstår jag inte. Skall man par definition åka utför bör ju utrustning medge sådana tilltag - skall man istället åka karusell och ta sig därifrån och dit med fordon av typ sikorsky eller Lamborghini är det helt ok för min del. Men begreppsförvirringen begynner ju när förvirrade individer blandas samman karusellåkning med skidåkning?!?!</p><p></p><p>/JCM</p><p></p><p>...som tror på längd och bredd, djup och fart!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 5095, member: 10565"] Det låter i mina öron som ett rejält paket. Adderar man fart, med g-krafter som ett brev på posten, anser jag det berättigat att gå upp i längd. Längden är inte alltid svaret, men för att fortsätta generaliseringarna är det en schysst gate. Att sedan frassar - ja, européer i allmänhet - och snurrkids som hänger i Åretrakterna i synnerhet tror att vägen till himlen går via skidor som går in i ett tennisracksfordral, förstår jag inte. Skall man par definition åka utför bör ju utrustning medge sådana tilltag - skall man istället åka karusell och ta sig därifrån och dit med fordon av typ sikorsky eller Lamborghini är det helt ok för min del. Men begreppsförvirringen begynner ju när förvirrade individer blandas samman karusellåkning med skidåkning?!?! /JCM ...som tror på längd och bredd, djup och fart! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Völkl Vertigo G3, 188cm
Tillbaka
Topp