Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
völkl wall pro vs burton baron
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Iron_Patrik" data-source="post: 79872" data-attributes="member: 35041"><p>Jag har en Baron 72:a (12 på skorna) som jag är väldigt nöjd med!</p><p>Den är väldigt fartstabil men är ändå snabb från kant till kant. Den är rätt styv (både vridstyv och på längden) så om du ska hålla på och jibba är det kanske inte bästa allternativet men det beror ju också på vad du väger.</p><p>Det är dock inga problem att hoppa och leka med den.</p><p>Jag ger den 4 av 5.</p><p></p><p>Kommer inte på någon mer att skriva men det är bara att fråga om du undrar över något mer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Iron_Patrik, post: 79872, member: 35041"] Jag har en Baron 72:a (12 på skorna) som jag är väldigt nöjd med! Den är väldigt fartstabil men är ändå snabb från kant till kant. Den är rätt styv (både vridstyv och på längden) så om du ska hålla på och jibba är det kanske inte bästa allternativet men det beror ju också på vad du väger. Det är dock inga problem att hoppa och leka med den. Jag ger den 4 av 5. Kommer inte på någon mer att skriva men det är bara att fråga om du undrar över något mer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
völkl wall pro vs burton baron
Tillbaka
Topp