Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Völkl Wall
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="magnus" data-source="post: 870890" data-attributes="member: 32145"><p>Jag fick hem ett par Wall 177 cm med marker griffon 12 idag från sportconrad, de hade många andra modeller också. Jag betalade 340 euro inklusive montering och frakt fram till dörren med UPS vilket jag tycker är ett bra pris och smidigt som tusan var det. Wallen är helt symmetrisk så mittontering är att föredra, särskilt om du nästan bara ska köra park.</p><p></p><p>Får återkomma när jag har åkt på dem, men jag har kört på Völkl i 4 säsonger nu (bridge och racetiger) och tycker än så länge att det är riktigt bra kvalitét på grejerna.</p><p></p><p>Du får kolla runt på forumet gällandes Marker Squire 11.0 för jag har för mig att de inte fått jättebra kritik. Och om du nu är 190 cm och kanske väger lite mer än jag så skulle jag rekommendera dig att kolla efter en lite biffigare bindning till bra pris.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="magnus, post: 870890, member: 32145"] Jag fick hem ett par Wall 177 cm med marker griffon 12 idag från sportconrad, de hade många andra modeller också. Jag betalade 340 euro inklusive montering och frakt fram till dörren med UPS vilket jag tycker är ett bra pris och smidigt som tusan var det. Wallen är helt symmetrisk så mittontering är att föredra, särskilt om du nästan bara ska köra park. Får återkomma när jag har åkt på dem, men jag har kört på Völkl i 4 säsonger nu (bridge och racetiger) och tycker än så länge att det är riktigt bra kvalitét på grejerna. Du får kolla runt på forumet gällandes Marker Squire 11.0 för jag har för mig att de inte fått jättebra kritik. Och om du nu är 190 cm och kanske väger lite mer än jag så skulle jag rekommendera dig att kolla efter en lite biffigare bindning till bra pris. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Völkl Wall
Tillbaka
Topp