Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Völkl
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zymotix" data-source="post: 98901" data-attributes="member: 34810"><p>Hittade i en sportbutik Völkl 6 star med Marker 1200 (Är inte riktigt säker på vad den hette) för 5000!! Otroligt bra pris tyckte jag, men slog inte till..inte än iaf. Försäljaren sa att skidan var från förra säsongen men när jag kollade upp hur den såg ut här på recensionerna så såg den inte alls ut så...Någon som har koll på hur den såg ut året innan, samt hur pass bra bindningen är. Den var ruskigt ful och såg ut som en uthyrningsbindning...(snabbinställning av storlek).</p><p>Hoppas på snabbt svar, innan skidan säljs..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zymotix, post: 98901, member: 34810"] Hittade i en sportbutik Völkl 6 star med Marker 1200 (Är inte riktigt säker på vad den hette) för 5000!! Otroligt bra pris tyckte jag, men slog inte till..inte än iaf. Försäljaren sa att skidan var från förra säsongen men när jag kollade upp hur den såg ut här på recensionerna så såg den inte alls ut så...Någon som har koll på hur den såg ut året innan, samt hur pass bra bindningen är. Den var ruskigt ful och såg ut som en uthyrningsbindning...(snabbinställning av storlek). Hoppas på snabbt svar, innan skidan säljs.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Völkl
Tillbaka
Topp