Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Wagrain
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mats_Lundin" data-source="post: 61599" data-attributes="member: 33117"><p>Har varit i Wagrains grannby, Alpendorf, flera gånger, senast i februari 03.</p><p></p><p>Branta pister är det tyvärr ont om. Systemet från Alpendorf via Wagrain till Flachauwinkel innehåller bara en svart pist, som går från hösta punkten inom området, mellan Wagrain och Flachauwinkel. Tar du dig iväg till Flachau finns ytterligare några stycken svarta pister. Någon offpist av rang kan du tyvärr inte heller räkna med. Däremot har du en massa röda backar som ligger i skogshöjd och ger omväxlande åkning när de följer naturens nycker.</p><p></p><p>Wagrain med omnejd är ett utbrett trevligt system för social åkning med kompisar och familj när det finns åkare av olika färdighet i samma grupp. Det österrikiska gemytet är stort och trycket på vissa afterskibarer enormt. Det finns alltid några som inte kommit ur pjäxorna när jag brukar gå hem framåt midnatt.</p><p></p><p>Mats L.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mats_Lundin, post: 61599, member: 33117"] Har varit i Wagrains grannby, Alpendorf, flera gånger, senast i februari 03. Branta pister är det tyvärr ont om. Systemet från Alpendorf via Wagrain till Flachauwinkel innehåller bara en svart pist, som går från hösta punkten inom området, mellan Wagrain och Flachauwinkel. Tar du dig iväg till Flachau finns ytterligare några stycken svarta pister. Någon offpist av rang kan du tyvärr inte heller räkna med. Däremot har du en massa röda backar som ligger i skogshöjd och ger omväxlande åkning när de följer naturens nycker. Wagrain med omnejd är ett utbrett trevligt system för social åkning med kompisar och familj när det finns åkare av olika färdighet i samma grupp. Det österrikiska gemytet är stort och trycket på vissa afterskibarer enormt. Det finns alltid några som inte kommit ur pjäxorna när jag brukar gå hem framåt midnatt. Mats L. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Wagrain
Tillbaka
Topp