Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Wakeboardfilm 2006
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nosskire" data-source="post: 340927" data-attributes="member: 55515"><p>Hmm.. Ute i stugen och åker lite wakeborad just nu.</p><p></p><p>Klarar wake 2 wake lätt nu, ska försöka grabba eller något lite senare idag.</p><p>Sätter 180 från wake 2 wake men bara om jag åker in switch :D</p><p></p><p>Och har jääävligt ont i nacken nu efter gårdagens misslyckade försök på 360 slide, har märkt att man aldrig gör sig illa på hopp utan endast när man trillar i rotationer..</p><p></p><p></p><p>Hursomhelst!</p><p></p><p>Har ett problem, vi har en 75 kh mercury 2 takt (06:a) och en ryds 510 gti. Jag vill kunna starta från vår flytbrygga och hoppa i vattnet såsom ni gör på filmen men har som sagt ett problem, alltid när vi försöker starta från bryggan vill inte motorn dra, den bara bubblar och dör (!) Händer aldrig i vattenstart. Självfallet är det för att motorn blir lite sne för att vi bara står och puttrar i 20 sek men hur ska vi lösa det? Har testat varvat upp den rejält utan växel och sedan dragit 3-4 sek senare men löste inget...</p><p></p><p>Eftersom ni kör med en 55 kh så borde det vara en 2-takt, har ni upplevt detta problem?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nosskire, post: 340927, member: 55515"] Hmm.. Ute i stugen och åker lite wakeborad just nu. Klarar wake 2 wake lätt nu, ska försöka grabba eller något lite senare idag. Sätter 180 från wake 2 wake men bara om jag åker in switch :D Och har jääävligt ont i nacken nu efter gårdagens misslyckade försök på 360 slide, har märkt att man aldrig gör sig illa på hopp utan endast när man trillar i rotationer.. Hursomhelst! Har ett problem, vi har en 75 kh mercury 2 takt (06:a) och en ryds 510 gti. Jag vill kunna starta från vår flytbrygga och hoppa i vattnet såsom ni gör på filmen men har som sagt ett problem, alltid när vi försöker starta från bryggan vill inte motorn dra, den bara bubblar och dör (!) Händer aldrig i vattenstart. Självfallet är det för att motorn blir lite sne för att vi bara står och puttrar i 20 sek men hur ska vi lösa det? Har testat varvat upp den rejält utan växel och sedan dragit 3-4 sek senare men löste inget... Eftersom ni kör med en 55 kh så borde det vara en 2-takt, har ni upplevt detta problem? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Wakeboardfilm 2006
Tillbaka
Topp