Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Walkie Talkie i Kanada
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rabbit" data-source="post: 934529" data-attributes="member: 34110"><p>Om det är en gmrs radio så gäller nog följande i kanada:</p><p></p><p><em>In Canada, hand-held GMRS radios up to 2 watts have been approved for use without a license since September 2004.[10] Typically these are dual FRS and GMRS units, with fixed antennas, and operating at 2 watts on some GMRS channels and 0.5 watts on the FRS-only channels. Mobile units (permanently mounted in vehicles), base stations and repeaters are not currently permitted on the GMRS channels in Canada.</em></p><p>(källa wikipedia men samma sak står i manualen till mina motorola)</p><p></p><p>Om du skall in i usa kolla på fcc.gov</p><p></p><p>Om det inte är en gmrs, har jag ingen aning.</p><p></p><p>fwiw</p><p>/r</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rabbit, post: 934529, member: 34110"] Om det är en gmrs radio så gäller nog följande i kanada: [i]In Canada, hand-held GMRS radios up to 2 watts have been approved for use without a license since September 2004.[10] Typically these are dual FRS and GMRS units, with fixed antennas, and operating at 2 watts on some GMRS channels and 0.5 watts on the FRS-only channels. Mobile units (permanently mounted in vehicles), base stations and repeaters are not currently permitted on the GMRS channels in Canada.[/i] (källa wikipedia men samma sak står i manualen till mina motorola) Om du skall in i usa kolla på fcc.gov Om det inte är en gmrs, har jag ingen aning. fwiw /r [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Walkie Talkie i Kanada
Tillbaka
Topp