Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Walkie-Talkie tips?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mohlkert" data-source="post: 420100" data-attributes="member: 74302"><p>Kommer just hem från Kirovsk i ryssland och känner att bland de investeringar jag gjorde innan resan på nya alpinetreckers, stighudar, vantar etc va komradion det bästa köpet ever. Köppte från teknikmagasinet </p><p><a href="http://www.teknikmagasinet.se/nydb/db.pl?template_file=db_product.html&artnr=580189" target="_blank">http://www.teknikmagasinet.se/nydb/db.pl?template_file=db_product.html&artnr=580189</a></p><p>och är grymt nöjd. Lång räckvidd, vilket gjorde att mina polare som endast hade 5 km hörde mig men inte kunde svara.</p><p> Användes hela tiden och någontings om hela gänget nu i efterhand konstaterar att de behöver investeras i. Mycket bra att använda när man inte ser folk, när de har ramlat, vid foto eller filmtagning, när du ska droppa och någon redan är där nere etc. Finns oändligt många användningsområden. </p><p> Vem känner inte igen vid fotografering </p><p>"KAAAAAAN JAAAAG ÅKAAAA NUUUUUUUU?!!?!"</p><p>"NEEEEEEEEEEEEJ JAG HÅÅÅLER PÅ MED KAMERAN"</p><p>"VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA"</p><p>"NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ"</p><p>"JAAAAAAAAAA?"</p><p>"VAAAAAAAAAAAA?"</p><p>"BRAAAAAAAA DÅÅÅÅ ÅKER JAG!!!!!"</p><p>Någonting som vi slapp den här resan. Så komradio någonting som är en bra investering.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mohlkert, post: 420100, member: 74302"] Kommer just hem från Kirovsk i ryssland och känner att bland de investeringar jag gjorde innan resan på nya alpinetreckers, stighudar, vantar etc va komradion det bästa köpet ever. Köppte från teknikmagasinet [URL]http://www.teknikmagasinet.se/nydb/db.pl?template_file=db_product.html&artnr=580189[/URL] och är grymt nöjd. Lång räckvidd, vilket gjorde att mina polare som endast hade 5 km hörde mig men inte kunde svara. Användes hela tiden och någontings om hela gänget nu i efterhand konstaterar att de behöver investeras i. Mycket bra att använda när man inte ser folk, när de har ramlat, vid foto eller filmtagning, när du ska droppa och någon redan är där nere etc. Finns oändligt många användningsområden. Vem känner inte igen vid fotografering "KAAAAAAN JAAAAG ÅKAAAA NUUUUUUUU?!!?!" "NEEEEEEEEEEEEJ JAG HÅÅÅLER PÅ MED KAMERAN" "VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA" "NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ" "JAAAAAAAAAA?" "VAAAAAAAAAAAA?" "BRAAAAAAAA DÅÅÅÅ ÅKER JAG!!!!!" Någonting som vi slapp den här resan. Så komradio någonting som är en bra investering. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Walkie-Talkie tips?
Tillbaka
Topp