Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Walkie-Talkie tips?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mohlkert" data-source="post: 420550" data-attributes="member: 74302"><p>Nu i efterhand så vet jag exakt vad du menar. Det finns många gånger då antingen väder eller natur omöjligör komunikationen och att det därför är skit bra att använda sig av komradios. Hade kunnat gått riktigt jävla illa i ryssland om jag hade droppat där jag velat droppa. För då hade jag kommit hem på bår. Det var nämligen bara ett tunt snötäcke över en slön bädd med sten vilket inte jag såg men de på lite nedanför såg. Så komradio är att rekomondera!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mohlkert, post: 420550, member: 74302"] Nu i efterhand så vet jag exakt vad du menar. Det finns många gånger då antingen väder eller natur omöjligör komunikationen och att det därför är skit bra att använda sig av komradios. Hade kunnat gått riktigt jävla illa i ryssland om jag hade droppat där jag velat droppa. För då hade jag kommit hem på bår. Det var nämligen bara ett tunt snötäcke över en slön bädd med sten vilket inte jag såg men de på lite nedanför såg. Så komradio är att rekomondera! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Walkie-Talkie tips?
Tillbaka
Topp