Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
"Walldeco" på snowboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hejmilla" data-source="post: 911880" data-attributes="member: 127454"><p>Har nyss köpt en begagnad bräda och bestämde mig för att testa det här med kontaktplast mest för skojs skull. Funkade bra att sätta på plasten och blev faktiskt ett förvånansvärt bra resultat. Nu funderar jag på om det skulle gå att använda såkallade "Walldecos" på brädan? Eftersom den just nu bara är helvit så skulle det ju vara snyggt med något mer på den .. </p><p></p><p>På panduro så beskriver dom walldeco såhär: "Walldeco, av plast. Självhäftande, utstansade motiv. Med Walldecos kan du snabbt förändra ett rums utseende och känsla. Dock bör du tänka på att Walldecos inte lämpar sig för papperstapeter eller fönster."</p><p></p><p>Jag tror att de är ungefär som vanliga klistermärken men jag är inte säker så tänkte höra med er om ni har någon erfarenhet av det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hejmilla, post: 911880, member: 127454"] Har nyss köpt en begagnad bräda och bestämde mig för att testa det här med kontaktplast mest för skojs skull. Funkade bra att sätta på plasten och blev faktiskt ett förvånansvärt bra resultat. Nu funderar jag på om det skulle gå att använda såkallade "Walldecos" på brädan? Eftersom den just nu bara är helvit så skulle det ju vara snyggt med något mer på den .. På panduro så beskriver dom walldeco såhär: "Walldeco, av plast. Självhäftande, utstansade motiv. Med Walldecos kan du snabbt förändra ett rums utseende och känsla. Dock bör du tänka på att Walldecos inte lämpar sig för papperstapeter eller fönster." Jag tror att de är ungefär som vanliga klistermärken men jag är inte säker så tänkte höra med er om ni har någon erfarenhet av det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
"Walldeco" på snowboard
Tillbaka
Topp